LYKO ELSKER DANMARK. NU TAGER VI NÆSTE SKRIDT
Danskerne har taget imod os med åbne arme, og nu vil vi være endnu mere danske. Skønhedsspecialisten Lyko er på vækstrejse i Danmark. I 2019 blev Lyko.com lanceret på det danske marked, og nu er det vores hurtigst voksende onlinemarked i Norden med en vækstrate på 82,5 procent over 12 måneder.
Nu tager vi næste skridt og går for første gang ud med markedsføring i det brede medielandskab. Vi reklamerer i radioen, bliver vist i forskellige relevante digitale miljøer og på busser i København.
Lyko er i dag den førende online skønhedsspecialist i Sverige og er i hastig fremgang i resten af Norden. Nu er det tid til, at Lyko satser endnu større på det danske marked. Målet er, at Lyko i fremtiden skal være danskernes foretrukne skønhedsportal.
Med kunden i centrum og vores brede sortiment på over 60.000 skønhedsprodukter fra mere end 1.000 mærker tilbyder Lyko.com allerede mange af danskeres favoritprodukter og eksklusive mærker, som ikke findes andre steder i Danmark.
Rickard Lyko, CEO - "Nu tager vi næste skridt i Danmark for at øge kendskabet til skønhedsfirmaet Lyko. I fire år har vi opbygget og tilpasset os lokalt for at kunne tilbyde danskerne den bedste kundeoplevelse. Det er tydeligt, at vi nu har fundet et hul i det danske marked, hvorfra vi kan vokse, og vi tilbyder noget andet end de andre traditionelle spillere på markedet. Opskriften er den samme, som vi med succes har brugt til at øge vores brand awareness i Sverige, Norge og Finland."
For at hjælpe med medie- og salgsstrategien har vi teamet op med mediebureauet Tre Kronor. Media.